Panzerò

Veelgestelde Vragen

Wat zijn de openingstijden?

Maandag12:00—21:30
Dinsdag12:00—21:30
Woensdag12:00—21:30
Donderdag12:00—21:30
Vrijdag11:00—22:00
Zaterdag11:00—22:00
Zondag12:00—21:00

Hoe kan ik bestellen bij Panzerò?

Als je rechtstreeks via onze Panzerò website bestelt, bieden we alleen pre-order en afhaalopties aan. Voor bezorging kun je gebruik maken van onze exclusieve partner, UberEats, waar je op elk moment van de dag van Panzerò kunt genieten!

  Afhalen  Panzerò, Italy at first bite!
  Bezorgen  UberEats

Ik heb via UberEats besteld maar mijn bestelling is nog niet aangekomen en/of ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Voor problemen met je UberEats-bestelling kun je de UberEats-app gebruiken om contact op te nemen met de klantenservice.

Hoe maak ik een reservering?

Als je gegarandeerd een plekje wilt en wachttijden wilt vermijden, raden we je ten zeerste aan om te reserveren. Je kunt eenvoudig een tafel reserveren op via onze website.Je ontvangt direct na het reserveren een bevestigingsmail. Indien nodig kun je de tijd van je reservering wijzigen via dezelfde bevestigingsmail (check je spam folder!). Reserveren kan tot 3 maanden van tevoren en tot 3 uur voor de aangegeven tijd, indien er nog een plekje vrij is.

  Reserveer een tafel binnen
  Reserveer een tafel op de patio

 

Groepen van 11 personen of meer moeten ten minste 1 dag van tevoren reserveren. Het systeem brengt een aanbetaling van €10 in rekening, die wordt afgetrokken van je uiteindelijke rekening. Zodra je een groepsreservering hebt gemaakt via onze website, nemen we persoonlijk contact met je op via telefoon of e-mail om zo goed mogelijk aan je verzoek te voldoen.
  Maak een groepsreservering

Kan ik het hele restaurant reserveren voor een evenement?

Zeker! Stuur ons een e-mail op events@panzero.nl met de datum en tijd, en wij nemen contact met je op om het evenement te coördineren.

Hoe krijg ik een klantenkaart?

Als je klaar bent met dineren bij ons en je rekent af bij de kassa, zal ons personeel je onze klantenkaart aanbieden. Als je niet in ons restaurant dineert, geven we een klantenkaart mee bij elke take-away bestelling en bij leveringen via UberEats.

Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?

Als je eenmaal je Panzerò klantenkaart hebt, neem deze dan mee bij elk bezoek. Je krijgt een stempel voor elke €10 die je uitgeeft. Verzamel 10 stempels voor een gratis kleine panzerotto of 20 stempels voor een gratis grote panzerotto (Classico, Piccante, Prosciutto).

Ik heb een oude klantenkaart, kan ik die nog gebruiken?

Jazeker! Vraag ons gewoon om de nieuwe versie en wij zetten je oude kaart en eventuele stempels om naar de nieuwe kaart.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja! Je kunt online cadeaubonnen kopen vanaf €25. Cadeaubonnen zijn alleen inwisselbaar als je in het restaurant dineert. Als je reserveert, is het belangrijk om de code van de cadeaubon in te wisselen tijdens het verwerken van de reservering, omdat deze op de reservering zelf wordt weergegeven en het bedrag kan worden afgetrokken van de uiteindelijke rekening. Houd er rekening mee dat cadeaubonnen alleen online kunnen worden gekocht en niet in de winkel.

  Cadeaubon €25   Cadeaubon €50   Cadeaubon €100   Cadeaubon €150

Ik heb enkele voedselallergieën en/of -intoleranties. Wat mag ik eten?

Bezoek onze pagina Voeding & Allergenen op onze website voor een volledige lijst van alle mogelijke allergenen in onze gerechten.

  Voeding & Allergenen

 

Bij Panzerò zijn we trots op het koken met de meest verse seizoensgebonden ingrediënten, maar vanwege de ambachtelijke aard van ons voedsel en het gebruik van gedeelde kook- en bereidingsruimtes kunnen we niet garanderen dat onze gerechten volledig vrij is van allergenen. Producten die tarwe, eieren, noten, zuivel, sesamzaad, pinda’s, noten en mosterd bevatten, worden allemaal in onze keuken bereid. Hoewel we voorzorgsmaatregelen nemen om kruisbesmetting te voorkomen, kunnen er sporen van deze allergenen aanwezig zijn in ons deeg. We adviseren klanten met ernstige allergieën hier rekening mee te houden.

Is het deeg veganistisch?

Zeker! Ons deeg is 100% veganistisch. Het bevat de hoogste kwaliteit extra vergine olijfolie, bloem, zout, water, en andere geheime ingrediënten!

Ik ben zwanger, mag ik jullie kaas eten?

Ja! Al onze zuivelproducten, inclusief onze Stracciatella kaas, ondergaan een pasteurisatieproces en zijn daarom veilig voor iedereen om van te genieten.

Wat voor olie gebruik je om je panzerotti te bakken?

Wij geven de voorkeur aan zonnebloemolie met een hoog oliegehalte, omdat die goed bestand is tegen de hoge hitte tijdens het bakken. Het is ook een over het algemeen gezondere olie om mee te bakken, en hij heeft een zeer milde lichte smaak. Hierdoor komen de heerlijke panzerotti en al zijn smaakmakers goed tot hun recht.

Waarom is de tonijn roze? Het lijkt op ham, hoe weet ik dat zo zeker?

Onze tonijn is gerookt en gepekeld, waardoor hij die felroze kleur krijgt die lijkt op ham.

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij zijn gevestigd op Botersloot 50a - 3011HH - Rotterdam, op slechts 350 meter afstand van station Blaak!

  Panzerò, Italy at first bite!

Is er parkeergelegenheid in de buurt van Panzerò?

Er zijn verschillende plekken in de buurt van ons restaurant aan de Botersloot waar u kunt parkeren. Andere goede opties zijn parkeren bij Loetje Rotterdam voor een snelle wandeling naar Panzerò, of de parkeergarage in Markthal, die op slechts 200 meter afstand van Panzerò ligt!

Italiaans gesproken

De meerderheid van ons personeel is Italiaans, daarom is Italiaans de meest gesproken taal, gevolgd door Engels in ons restaurant. We hebben echter menu's gedrukt in het Engels en het Nederlands, dus vraag ons personeel naar de menuversie die u verkiest.

Wat zijn panzerotti?

Panzerotti worden beschouwd als Puglia's meest geliefde straatvoedsel en één van onze specialiteiten! Deze zakjes van gebakken deeg perfectie zijn gevuld met een overvloed aan verschillende hartige en zoete vullingen. Onze panzerotti worden met de hand gemaakt met de beste Italiaanse ingrediënten die rechtstreeks uit Puglia worden geïmporteerd, rechtstreeks naar je tafel!

  

Als je ons tijdens de lunch bezoekt, is een kleine panzerotto de perfecte keuze voor een snelle hap. Als u echt honger heeft raden wij u onze grote panzerotto aan! Een kleine panzerotto is ook een goede manier om al onze verschillende panzerottovarianten te delen en te ervaren.

Wat is het verschil tussen panzerotto en pizza?

Het verschil zit hem in het deeg. Ons deeg is een mengsel van verschillende meelsoorten, zuurdesem, een langzame gistingstijd, en veel geduld. Panzerotto lijkt op een calzone, dus we noemen het graag een gevouwen pizza. Wij serveren al onze panzerotti gebakken, maar laat het ons weten als je hem liever gebakken hebt!

Wat is een puccia?

Puccia is ons ambachtelijk huisgemaakt platbrood afkomstig uit het Salento gebied in Puglia, Italië.

Accepteert u creditcards en debetkaarten?

Ja, wij accepteren alle gangbare creditcards (MasterCard, Visa, American Express, en Discover).

Kan ik mijn hond meenemen naar Panzerò?

Ja! Wij zijn zeer hond vriendelijk, en wij zullen je kunnen ontvangen op de patio.

Ik heb een (dringende) vraag voor Panzerò. Met wie moet ik contact opnemen?

Voor vragen over reserveringen, graag een e-mail sturen naar  events@panzero.nl
Voor vragen over missende of vergeten voorwerpen, kun je ons bereiken op  0102378426

  • >

    Visit our new webshop

  • >

    Maak een account aan en profiteer van de vele voordelen

    10% Korting
    op uw 1e bestelling
  • >

    Insert Promo Code: 10%PANZERO1ST

  • >
    Bewaar en beheer je afleverings- en factuuradressen
  • >
    Geen vervelende gegevensinvoer meer bij het bestellen
  • >
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de nieuwste aanbiedingen en kortingsbonnen

Follow us

  • Facebook PanzeroApulianStrEatFood
  • Instagram panzeroitalianstreatfood
  • TikTok @panzeroitalianstreatfood
  • Twitter @panzeronl
  • Youtube
  • Linkedin
2024 - Panzerò Italy at First Bite - Ⓒ All rights reserved